Liiiiii-Na.... - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Tim Veeke - WaarBenJij.nu Liiiiii-Na.... - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Tim Veeke - WaarBenJij.nu

Liiiiii-Na....

Door: Patricia

Blijf op de hoogte en volg Tim

16 Oktober 2012 | Curaçao, Curaçao

Pffffff, nog effe nazweten… net effe 5 km hardgelopen en vanochtend samen met Maaike 1,5 km gezwommen…

Het is hier nog steeds super lekker weer.. zón 32 graden, met een lekker zonnetje.. Dus veel afkoelen in de zee…

Gister na ons bakkie bij Cabana, werd Xan niet zo lekker.. Hoofdpijn en misselijk.. Die is naar zijn bedje gegaan..
De mannen en ik zijn super opgevangen door Maaike,Marco,Job en Boet.. Zij gingen ’s middags met dolfijnen zwemmen, toen zijn Brent,Tim en ik wezen kijken en daarna een sappie bij Hemingway.. Toen kwam Xan ons weer vergezellen, en zijn de mannen nog even het zwembad ingesprongen..
’s avonds zijn we heerlijk met elkaar bij Mambo beach wezen eten… Super gezellig…
En Job en Boet… echt zo lief voor onze Tim en Brent… En Brent lag lekker te slapen in zijn wagen..
Toen we thuis kwamen, hadden we nog weer een bijzonder momentje.. Tim was op zijn manier ineens heel erg aan het praten!! Wawa papapapa mamama bababababa… Alles kwam voorbij.. En daarna hoorden we een deuntje.. Ik dacht wat zingt hij… EN jahoor.. zo mooi… Merel had hem een kort liedje geleerd als ze in het water zijn. Liiii-na….,Liiiii-Na….,Li-na,Li-Na,Liii-Na…
En dat neuriede hij… Zo gaaf….. Die combi v Praten , met Lina…

Dus ondanks de dip v Xan , hadden we een heerlijke dag!

Vandaag weer lekker stukje gelopen met Tim en we bouwen er nu ook een sessie met traplopen in.. Hij moet echt hard werken.. En Brent.. die kijkt geduldig toe… EN lacht naar zijn grote broer..
Toen nog even een duik en Job en Boet kwamen nog effies buurten. Toen op naar Li-Na..
Tim zong zijn liedje alweer…
Binnen in de therapie ruimte moest Tim de ringen vd dolfijn uit een bak met schuimrubber halen en in een andere bak doen. Nadat Merel het had voor gedaan, heeft hij er 5 ringen uit gehaald en in een bak gedaan!!! Super lange concentratie!!
In het water weer genoten v Li-Na. Hij gaat haar steeds langer en met Twee handjes vasthouden.. Je ziet ‘m genieten.
Op het dok had hij nauwelijks tot geen concentratie. Ze hadden zelfs een handdoek om hem heen gedaan, maar daar keek hij gewoon omheen.. Hij wilde het water in..Maar hij moest eerst zijn werkje afmaken…
’s middags nog effe een duik in de zee, met beide kids en een sappie doen bij Maaike en haar mannen.. Tim en Xan hadden samen een flesje spa blauw.. En Tim wilde maar al te graag uit het flesje drinken!! Het laatste beetje deed hij bijna helemaal zelf… Weer een overwinning..!!
En toen moesten Marco en Xan er toch echt aan geloven.. Een potje Volleybal, met Job en Boet.
En wij hebben heerlijk met elkaar zitten kijken… Brent viel lekker in slaap bij Maaike..Dus naar zijn bedje … Vanavond op het balkon een happie gedaan.. En zo weer lekker slapen.. Op naar een nieuwe dag!!!

• 16 Oktober 2012 - 04:35

Bianca:

Hai lieve Tim, Brent, Xander en Patricia,

Hier even een berichtje uit de nachtdienst. :-)
    Wat heb ik genoten van jullie mooie, ontroerende verhalen, foto's en filmpjes. Super!!
    Wat is het toch alweer een tijd terug dat Tim en ik tijdens de nachtdienst samen op de stoel een
    uurtje slapende doorbrachten :-)
    Tim geweldig om je zoveel ontwikkeling door te zien maken!

Geniet daar met z'n allen!

Dikke knuffel,
    Bianc

• 16 Oktober 2012 - 05:12

Maaike:

Wat is het toch heerlijk om dit te lezen ondanks dat ik 2 appartementen boven jullie zit.
    Ook voor ons is het genieten met Tim en kleine Brent.
    Voor Job en Boet de slagroom op de taart voor deze vakantie.
    Gelukkig hebben we nog een heleboel dagen om van dit alles te genieten.
    Xxx Maaike

• 16 Oktober 2012 - 06:04

Jolanda En Johan:

In 1 woord super allemaal. Heerlijk om te lezen wat een vorderingen Tim maakt. Super knap. Iets om trots op te zijn, maar dat mogen jullie ook op jezelf zijn. Want ook door jullie eigen inzet maakt Tim grote sprongen. Petje af.
    En verder genieten van het mooie weer en de omgeving.
    Nog heel veel plezier.
    Liefs xxx

• 16 Oktober 2012 - 07:34

Wilma:

Wat een heerlijke verslagen, ik geniet mee in Nieuwerkerk!
    Ik wens jullie nog hele fijne dagen toe!!
    Groetjes Wilma

• 16 Oktober 2012 - 08:25

Ineke Blom V Ringelenstein:

Gelukkig is xander snel opgeknapt.En geweldig dat Tim mee zingt(ik weet hoe leuk zingen is).En wat een foto model is Brent met zijn bruin gekleurde koppie en blauwe kijkers.En natuurlijk het kei harden werken van de kanjer.Daar zijn geen woorden voor Gr XXX

Hendrik En Niels:

Hallo lieve schatten, ik ziet er erg leuk en gezellie uit hoor!! Wij in de regen maar genieten heerlijk door jullie leuke verhalen en foto s!!! Gelukkig duurtnhet nog even!! Leuke dag vandaag!!!

• 16 Oktober 2012 - 08:35

Heleen:

Wat bijzonder om alles mee te maken wat jullie allemaal ,meemaken. Ik geniet een klein beetje mee.
    Nog veel plezier voor de komende weken!!!

• 16 Oktober 2012 - 08:56

Wendy En De Rest:

Hai,lieverds
    Ik kan alleen maar zeggen dat ik elke keer geniet van
    de foto's,filmpjes en de verslagjes van jullie!
    Liefs,Wendy

• 16 Oktober 2012 - 13:06

Kirsten:

Wat fantastisch om allemaal te lezen.
    Wat maakt Tim weer een stappen zeg! Het is toch een kanjer.
    Heerlijk dat jullie ook nog tijd hebben om lekker te ontspannen, zelfs te sporten;-)
    Geniet ervan!

• 16 Oktober 2012 - 16:30

Frieda En Co.:

Oh oh oh ik ben helemaaaaaaal niet jaloers hoorrrr grrr ;-) Maar ff serieus: hier doe je het toch allemaal voor... de vooruitgang weer bij Tim, niet normaal! Enne... zie je wel dat Li-Na bijzonder is, of heeft Tim voor de andere dolfijnen ook een liedje haha. De gezelligheid met zijn allen, het mooie weer (hier weer regen en wind bah, dat is voor jullie wel leuk om te lezen), de omgeving en vooral alle positiviteit doen wonderen, jullie komen zeker terug als herboren. Geef Brent ook maar een stevige knuffel want hij doet het echt super. Geniet nog maar lekker jongens, het is jullie gegund!
    XX-jes vanuit een herfstachtig Rotterdam!

Oma Jeannette En Opa John:

Hallo Tim , Brent , Xander en Patricia (Jill Mansell) hoop dat alles weer goed gaat met jullie ,zoals in het verhaal te lezen is ging het even niet lekker met Xan maar met Tim gaat het heel goed al moet hij er wel hard aan werken en dat is te zien in het filmpje dat hij weer vooruit gaat wat een kanjer, nu ga ik stoppen met schrij ven kussen van ons voor jullie doei.

• 16 Oktober 2012 - 17:14

• 16 Oktober 2012 - 17:14

• 16 Oktober 2012 - 17:15

• 16 Oktober 2012 - 17:26

Oma Jeannette En Opa John:

Hallo wat is er nu fout gegaan jullie zullen wel denken wat is dit nu is (o) ma niet lekker geworden met haar 7 berichtjes maar ja beter iets dan niets, groetjes van ons en dikke knuffels voor jullie .

• 17 Oktober 2012 - 09:39

Daisy Remon Lyndsay:

WOw wat n heerlijk bericht weer!! en wat is Tim n knapperd!! dat ie zoveel kracht heeft om de heuvel op te LOPEN!!! Te geekkkk, hoop dat je niet meer ziek word xan, zodat je lkr kan blijven genieten daar! ziek worden doe je in nederland en niet daar :) En die Brent wat n eye catchter !!! moppie.... En wat zijn jullie allemaal lkr bruin, heerlijk gezond kleurtje!!lieverds denk aan jullie dikke kussss

• 17 Oktober 2012 - 09:40

ma t is gelukt, ik heb je bericht gelezen... hahahah

• 17 Oktober 2012 - 20:28

Angeline:

lieve allemaal

heerlijk die verhalen en vooral die leuke foto's... Super traplopen, wat zal hij moe zijn s avonds...Wat goed van de ringen. Ik vind het helemaal super en leuk om te lezen. Geniet ervan. Hier regent het pijpenstelen. Het is herfst.
    groeten Angeline