Wonderbaarlijk - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Tim Veeke - WaarBenJij.nu Wonderbaarlijk - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Tim Veeke - WaarBenJij.nu

Wonderbaarlijk

Door: Xander

Blijf op de hoogte en volg Tim

14 Oktober 2012 | Curaçao, Curaçao

Hallo allemaal,
Zo nu eindelijk eens een verhaaltje van mij. Ik kom er haast niet tussen; Jill Mansell (Patries dus) zit met zoveel passie achter die laptop (roeping misgelopen?). De eerste week met therapie is gister afgesloten en met recht kunnen we zeggen dat het een wonderbaarlijke DOL-fijne week is geweest.

Buiten het feit dat het heerlijk bijkomen is zien we onze topper weer kleine stapjes voor de mens maar enorme stappen voor Tim maken. Elke dag kijken wij vol trots hoe onze vent met enorm plezier de dag tegemoet gaat. Met recht mijn allergrootste voorbeeld en inspiratiebron. De strijd die Tim heeft gevoerd en nog steeds elke dag te lijf gaat is zo ongelofelijk dapper en zonder wanklank.

In 1 van de bijgevoegde filmpjes zien we de ontwikkeling op de rollator zonder zitvlak. We baalde de 1e dag dat we de blauwe niet meegenomen hadden. Bewust weliswaar maar dan nog.. Nu zijn we er blij mee, dit was weer zo’n drempel. Als we nu zien welke progressie Tim laat zien, hij kan daadwerkelijk manoeuvreren, hoppa.

We hebben het veel over Tim, maar wat te denken van casanova Brent. Met zijn parelblauwe stralende ogen doet hij alle mogelijke moeite om de aandacht van Tim te krijgen. En als Tim dan een keer kijkt naar m dan schatert die zo hard dat wij bijna in onze broek piesen. Verder willen alle mensen m even aanraken omdat hij dan ook naar iederen van oor tot oor lacht. Een echte charmeur! (heeft tie van zijn moeder)..

Vandaag hebben wij Li-na van Tim mogen lenen en hebben 30 minuten met deze heerlijke dolfijn mogen zwemmen. En lekr zoenen dat ze kan! Daarnaast zijn we vandaag ook nog in Willemstad geweest en even over de pondjesbrug gelopen. Morgen nog een rust dag en dan maandag weer aan de bak, genieten!

Nu lekker naar bed want mrg weer volleyballen met Job en Boet (zie foto met Brent). Ben blij dat zij kunnen volleyballen, want hun pa bakt er niet veel van, haha.

Tot snel en veel plezier!

• 14 Oktober 2012 - 08:33

Karine :

Goedemorgen Veekies!
    Heerlijk om jullie berichten te lezen en de filmpjes te kijken!
    Zo mooi om Tim te zien lopen, zwemmen! Steijn is ook helemaal enthousiast over de filmpjes!
    Vandaag even genieten van een rustdag..
    Dikke knuffel voor jullie 4tjes!
    Geniet ervan daar, en we kijken alweer uit naar het volgende verslag :-)
    Liefs van de boontjes xxxx

• 14 Oktober 2012 - 09:13

Opa Rinus:

Goede morgen Xander -Patricia -Tim en Brent, Ja leuk allemaal en ook dat jij Xan nu een keer de laptop ter hand neemt, het zijn weer prachtige foto's en filmpjes en wat doen jullie jongens het lekker. geniet vooral ook van het mooie weer, want het is hier nu echt herfst,gisteren de hele dag regen,en daar stond Opa met de vlisterzangers op een zangfestival in Tiel, kletnatgeregend maar sávonds met een flinke neut en een hap chinees weer heerlijk de dag afgesloten. vanaf de dijk een hele fijne zondag en komende week daaaaaaaaaaaggggggggggggg met kussen voor jullie alle vierXXXX xxxx

• 14 Oktober 2012 - 09:13

Opa Rinus:

• 14 Oktober 2012 - 10:09

Ineke Blom V Ringelenstein:

Wat knap om met 1 kg aan je voeten te lopen.Probeer maar xander om er mee te voetballen.
    En wat een kijkers heeft Brent daar kan je lol van beleven(Ha) Dat heeft Brent nu al.Kijk weer uit naar een nieuw verslag .Maak niet uit van wie ze zijn allemaal erg leuk.Gr XXX

• 14 Oktober 2012 - 10:43

Oma En Opa Van Der Veeke:

Hey lieverds wat doen jullie het weer goed wat een kanjers en wat de verhalen betreft hebben we dus twee schrijvers in de familie . En wat een leuke foto's en filmpjes ik geniet elke dag wel een paar keer dat ik steeds de verslagen aanzet .Nu kussen van ons en heel veel k knuffels.

• 14 Oktober 2012 - 10:44

Jurgen Ter Hoeve:

Wat leuk om te zien dat het zo goed met jullie gaat en wat maakt Tim een enorme ontwikkeling door zeg!

Geniet van elkaar , wij doen dat inmiddels met z 'n 4e ook...

Groetjes Jurgen , Kim , Roselly en Ravèll !

• 14 Oktober 2012 - 12:07

Lars Thijn & Abby:

Heeeeeeeeeeeee Gasten,

De mannen hebben Tim al meerdere malen opgehaald, Abby staat ook steeds voor de deur.
    Nu hebben ze op de foto's en filmpjes kunnen zien dat Tim en de rest van de familie zich prima vermaakt op het eiland met de dolfijnen.
    Zo te zien en te lezen hebben jullie het heel erg naar je zin!
    Wat fijn dat de trainingen met Tim ook zo goed gaan.

Nou luitjes geniet ervan!!

Dikke kus vanuit het regenachtige Nederland
    XX

• 14 Oktober 2012 - 12:35

Ineke En Joop Fonteijne:

Wat heerlijk dat jullie zo genieten.
    Fijn om te zien dat Tim zich zo goed ontwikkelt.
    Fijne week toegewenst.
    Joop en Ineke

• 14 Oktober 2012 - 13:42

Chantal:

He lieverds het straalt ervan af dat jullie allevier zo genieten.
    Heerlijk om te zien.
    De foto's en filmpjes zijn weer geweldig en Xan
    Volgens mij heb jij ook je roeping misgelopen hoor;-) Een nieuw writers couple is geboren haha. Wat knap hoe Tim in dat filmpje naar Patries loopt en zo te zien genoot hij er ook behoorlijk van. En dan die kleine casanova, want een heerlijk innemend mannetje is het toch hè?
    Lekker blijven genieten lieverds, dikke kus van ons xxxxx

• 14 Oktober 2012 - 13:42

Jan Janssen:

Wat genieten jullie,maar door je veslagen kunnen wij gelukkig mee genieten.
    En wat doet Tim erg zijn best,
    En Xander wat betreft dat Brent,een casanova is met ze mooie blauwe ogen
    Auk is nu al een fan van hem.
    Genieten jullie maar lekker met ze viertjes.
    Bij stubbe gaat alles goed..
    gr jan en auk
    kinderen een dikke kus

• 14 Oktober 2012 - 19:36

Anneke Schmidt:

Super leuk om al die positieve berichten te volgen.
    Je ziet maar weer waar een wil is een weg met zo veel mogelijkheden.

Geniet ervan.

Warme groet,
    Anneke

• 14 Oktober 2012 - 19:55

Ton Janssen:

Hallo allemaal,
    Wat goed dat Tim zo'n vooruitgang boekt! Dat moet jullie als ouders een enorm goed gevoel geven. En dat is ook terug te lezen in jullie verslagen, de positiviteit straalt er vanaf. Super!
    Op naar de 2e week, geniet er lekker van.
    Groetjes Ton, Manuela, Sanne en Katelijn.

• 14 Oktober 2012 - 21:03

Bieb:

Hoi Tim,
    en familie vd Veeke, verweg voor de dolfijnen therapie te Curacao,

Wat fijn om te zien en te lezen, ... het goede nieuws van jou, Tim, tijdens therapie vakantie met de Dolfijnen.
    Geweldig hoor Tim, dat je weer zo'n mooie nieuwe stappen maakt. Ik wens je graag nog zo'n geweldige superweek daar.
    Lieve groet voor jou Tim , ...en ook voor je broertje Brent, papa en mama.

Bieb
    groep Pluto, mytylschool de Vlij

• 14 Oktober 2012 - 21:54

Fam. Lugthart:

Haha goed om te zien dat jij ook een leuk verslag kan tikken Xan.
    Wat een mooie fotos en filmpjes weer, wij genieten gewoon met jullie mee!
    TROTS!!! op Tim! want een doorzetter is het toch! Haha hij is zo stoer! En dan kleine Brent.... om op te vreten... heerlijk hoe hij kijkt en lacht! We zijn zo blij voor jullie. Op deze manier breekt er hier in het herfstachtig landje een zonnestraal door! Liefs voor jullie! xxx

• 14 Oktober 2012 - 22:35

Gregor En Co:

He jongens, wat gaaf om jullie verhalen te lezen. Wat is het leuk om zelf met zo'n prachtdier te zwemmen.
    Prachtig om te zien hoe Tim in z'n rollator zich al goed kan verplaatsen. geniet nog lekker daar !
    Groetjes van ons allen.

• 15 Oktober 2012 - 16:17

Tiny Koperberg:

Hallo allemaal,
    Wij juffen hebben al jullie mailtjes, foto's en filmpjes weer bekeken. Wat hebben jullie het fijn en goed daar. Morgen gaan we met alle grote beren weer op het smartbord alles bekijken. Dat wordt weer genieten!
    We wensen jullie nog een hele fijne en mooie laatste week. Groeten van Alle Grote Beren uit Dordrecht.

• 15 Oktober 2012 - 17:26

Amanda En Fam:

Hoi lieverds!
    Jeetje wat leuk om te lezen dat jullie het zo naar jullie zin hebben, En dat het zo goed gaat met Tim. Echt een wonder!! Maar ook omdat Tim echt een vechter is! Daar zijn we erg trots op! Tomas heeft het gelijk aan Romy ons Peetkind, die vandaag bij ons eet verteld, hoe goed Tim het doet en hoe stoer dat is dat hij met dolfijnen zwemt...hahaha!! En wat een leuke foto's, die Brent! wat een mannetje!! Altijd lachen!! Veel plezier nog!! Groetjes en een dikke kus van ons.