concentratie - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Tim Veeke - WaarBenJij.nu concentratie - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Tim Veeke - WaarBenJij.nu

concentratie

Door: Patricia

Blijf op de hoogte en volg Tim

18 Oktober 2012 | Curaçao, Curaçao

Hallo allemaal,

Er zijn alweer 2 therapie sessie voorbij.. De tijd vliegt!! nog maar 2 keer... En dan zit de therapie er alweer op..

Het is hier nog steeds genieten... Ondanks de soms wel extreme warmte. Er is een orkaan in de buurt, die alle wind weg trekt.. Dus best warm, 35 graden wind stil... Maar we klagen niet... Dan maar wat vaker een duikje...

Gister en vandaag 2 goede dagen wat betreft concentratie. Zowel binnen als op het dok. Hij weet inmiddels dat hij eerst moet "werken"voordat hij met Li-Na mag zwemmen...
De opdrachtjes voert hij goed uit , en hij reageert echt heel goed op het 1,2,3....
Voor ons leuk om te zien, dat hij echt wel de concentratie heeft om een opdrachtje uit te voeren..
Tim was ook weer veel aan het brabbelen, in het water en op het dok..
zijn tonen gaan steeds meer op woorden lijken..

Mama had gister een gesprek met een logopediste. Ze had een aantal goede bruikbare tips.. Waar we mee aan de slag gaan.
Dat is toch wel het mooie van het centrum hier.. Alle expertises zijn bij elkaar, werken met elkaar... Op alle gebieden kunnen we hulp vragen of krijgen..

Vandaag deed Tim het ook weer super qua concentratie.. Motoriek iets minder, waarschijnlijk door de warmte. Hij heeft met Li-Na geschilderd...
Brent vermaakt zich prima aan de water kant..
En krijgt een hoektand.. Niet helemaal volgens de normale volgorde geloof ik.. (eerst voortanden toch?)

Vanavond zijn we nog even bij Mambo beach wezen eten... onder het genot van heel veel vliegende mieren.. blehhhh....

Ook dat is een gevolg van het weer..
Wel lekker gegeten, en toen naar huis.. Tim was erg moe.. Nog effe gek doen en toen slapen...

Morgen mogen we weer bij het Dok kijken...

Bedankt allemaal al voor de super leuke reacties... Dat maakt het voor ons ook erg leuk..
liefs, van ons

bijgevoegd een link v Stubbe, allemaal stemmen... (einde filmpje) kunnen ze winnen..

• 18 Oktober 2012 - 07:21

Ineke Blom V Ringelenstein:

Als je naar huis komt zorg dat er laarzen voor je klaar staan.Geniet nu nog maar van dat lekkere zonnetje.Wat een heerlijk gezicht zo met elkaar jullie zien te genieten.Gr XXX

• 18 Oktober 2012 - 07:22

Kim Greve :

Ha vakantiegangers,

Zondagochtend weer thuis in de hagel en hoosbuien de warmte kwam gelukkig van 3 hele blije kids. Maar wat missen we Curaçao, jullie,Tim en Dracula hihi
    Heerlijk om te lezen dat jullie zo aan het genieten zijn. En Tim keihard aan het werk in de echte hitte nou wij zijn super trots op hem.
    Geniet van alle mooie dagen samen!

Liefs Wilco en Kim

• 18 Oktober 2012 - 09:14

Lars, Thijn & Abby:

Wat fijn om te horen dat het zo goed gaat!

Lekker weertje zeg, zweten :)

Lars & Thijn willen ook wel graag met de dolfijnen zwemmen, ze zien dat Tim het zo naar zijn zin heeft.

Geniet ervan, dikke kus vanuit het (nog steeds) regenachtige Holland.......

• 18 Oktober 2012 - 09:46

Hendrik En Niels :

Hallo kanjers, nou ik zeg de vooruit gang gaat voort!!! Gaaf hoor!! Ach wat is normaal voor Brent gewoon een hoektand die wil niet als een ander zijn!!! En gelijk heeft hij!!! Lekker genieten dikke knuffel van ons xxxx

• 18 Oktober 2012 - 13:17

Oma Jeannette En Opa Joh:

Hallo vier kanjers wat ziet dat er weer heerlijk uit ,geniet met jullie mee en wat is Tim weer hard aan het werk en wat gaat hef goed dat is goed te zien en wat is Brent nog wijzer geworden hoe die ook uit die mooie blauwe oogjes kijkt en de andere foto's zijn ook weer prachtig , de filmpjes trouwens ook.Nu geniet nog maar een paar daagjes dan zien we jullie weer gauw .kussen en knuffels van ons.

• 18 Oktober 2012 - 15:47

Sandra:

Hey Veekies, wat een feestje is het weer op Curacao. Leuk voor Tim, leuk voor jullie en leuk voor ons om naar te kijken. Dit foto's zijn ook geweldig (filmpjes kijk ik thuis wel effe). Patje, morgen de camera even aan Xan geven hoor, kunnen we jou ook weer zien ;-).
    Ciao x

• 18 Oktober 2012 - 19:22

Auk En Jan:

hallo allemaal
    Wat is het leuk dat Tim het zo goed doet,je ziet het op de filmpjes dat hij geniet.
    En wat is het fijn dat het weer zo goed is bij jullie.beter dan bij ons

groetjes auk en jan

• 18 Oktober 2012 - 20:03

Angeline:

lieve tim

heb je het fijn op vakantie? Geniet er nog maar van van je fijne vakantie. Ik ben al op vakantie geweest maar mijn vakantie is al om. Wat een mooie video's. Ben je niet bang van de dolfijnen? Ik heb met schildpadden gezwommen. Dat was ook heel leuk. Ik vind het knap wat je allemaal doet.

groeten van Maarten de zoon van Angeline

ps ook natuurlijk groeten van Angeline tot vrijdag... en geniet van alle dagen die nog komen....
    Maarten zit zo te genieten van de filmpjes en de video's. Hij wil erg graag ook een keer en wilde persee iets aan Tim schrijven.

• 19 Oktober 2012 - 11:20

Frieda En Co.:

Hoi buuf,wil je de volgende keer even doorgeven dat jullie auto naar de garage gaat haha, moesten we je zus lastig vallen, of hij misschien gestolen was, jaja de buren letten wel op hoor ;-)
    Wat een mooie foto's weer, lekker meegenieten zo. Wat gaat het allemaal weer snel hè. Beetje jammer van de mieren, ieeeuw, maar de gezelligheid is er niet minder om, nog een heerlijke week.

Als het goed is vliegt Matthias morgenochtend weer richting jullie, hopelijk gaat het ook goed met de bbfm, we gaan duimen! En nog bedankt voor je berichtje(s) op fb, lief. Wij gaan vanmiddag nog even een weekendje Vennenbos, ook lekker want het wordt hier warempel weer een klein beetje zomer (20 graden) YES!

Fijn weekend en tot later
    XX van ons allemaal

• 19 Oktober 2012 - 18:14

Miranda Bijsterbosch:

hallo veekies
    go dat was even lezen na een week.maar zo te lezen gaat het wel weer erg goed met jullie.en naartuurlijk tim ook.wij zijn ook even een weekje weggeweest n een staancaravan in eersel dus vandaar wat laten reagactie maar ik heb het nu allemaal weeer gelezen dus kan nu alles weeer goed bijhouden.
    nou tot he tvolgende verslag

grotjes miranda

• 19 Oktober 2012 - 19:18

Karine :

Lieve Veekies!
    Goh wat leuk om de verhalen te lezen en de filmpjes en foto's te zien!
    Wat moet Tim hard werken, maar zo gaaf om te zien dat het zo'n resultaat heeft!
    Tis een kanjer!
    Verder heerlijk dat jullie zo genieten!
    Hier was het vandaag een mooie herfstdag!
    Wij hier nu een week herfstvakantie! Paul moet werken, maar ik ga samen met een
    Vriendin en de kids naar het land van bartje voor een Midweek!
    Geniet er nog even van en dikke kus voor jullie! Liefs van de boontjes xxxx

• 20 Oktober 2012 - 14:18

Wendy En De Rest:

Hallo lieverds,Ik wil even zeggen ondanks jullie op curacao zijn jullie toch aan de verjaardag van Kelly,Bryan, Daisy en mij hebben gedacht en een leuk cadeau hebben gestuurd,bedankt !!!
    Maar nu terug naar jullie,goed dat er veel tips zijn voor jullie en
    jullie en wij daardoor tim nog beter kunnen begrijpen.
    Daaaaaaaaaaag lieverds