Happy Boys.... - Reisverslag uit Isla de Gran Canaria, Spanje van Tim Veeke - WaarBenJij.nu Happy Boys.... - Reisverslag uit Isla de Gran Canaria, Spanje van Tim Veeke - WaarBenJij.nu

Happy Boys....

Door: patricia

Blijf op de hoogte en volg Tim

11 April 2013 | Spanje, Isla de Gran Canaria

Hallo allemaal,

Sneller dan verwacht. Daar zijn we weer. Op Gran Canaria. Nadat mama een val van een kleine 4 meter van een trap heeft gemaakt, besloot papa gelijk een vakantie te boeken. (er is wat voor nodig, om weer op vakantie te kunnen...haha..)

De vorige vakantie was toch wat minder geëindigd. Tim met ruim 40 grd koorts naar huis, en papa ook ziek terug in het vliegtuig..
Na allerlei tests in het ziekenhuis, waar we toch weer terecht kwamen met Tim. Bleek al zijn bloed goed te zijn en wij niet besmet met streptokok.. Dus herstellen...

Toen Brent na een paar weken het ziekenhuis in, voor een operatie , aan een niet ingedaald balletje. Ingreep ging goed. Alleen na 2 dagen daarna werd Brent ziek.
Om het verhaal kort te houden... Eindigde dit in een longontsteking, door een verwaarloosde ziekenhuis bacterie.
Ons mannetje was erg ziek.

Na alle zieke kindjes weer, dachten papa en mama even een avondje bij te komen samen.
Valt mama van de trap in een restaurant. Xan ziet het gebeuren... Met ambulance naar het ziekenhuis.
En ook om dit verhaal kort te houden..
Het gaat goed met me. (lichamelijk) Alleen nog last van een gekneusd stuitje en af en toe een zere nek. Bedankt lieve engeltjes...

En vandaar dat wij nu weer hier zijn... Bijkomen van alles en hopelijk krijg ik (mama) een beetje rust in haar lijf... pffff....

Missie geslaagd!! Het is weer genieten! Beide boys genieten elke dag.
Het weer is super!
Dus veel zwemmen, wandelen, strand, speeltuin, lekker eten en naar de mini disco!!
En papa en mama, genieten mee.. Beetje zwemmen, sporten , lekker eten en genieten van het mooie weer en onze kindjes die het zo goed doen..

Brent de deugniet, is niet te houden... Onderzoekt alles, en vind iedereen gezellig. (wel als papa en mama in de buurt zijn) En iedereen hem.

En Tim... Die is echt hersteld. Wat een verschil...
We hebben voor het eerst geen rollator mee... Jaja, lieve mensen...
Tim loopt hele stukken aan een handvat van een beker (zie foto's)
of aan de hand of achter de kinderwagen...

We kwamen hier 5 jaar geleden voor het eerst... Tim aan de prednison, sonde, niet wetende of hij zijn 1e levensjaar zou halen en wat de toekomst ons zou brengen... Elke vakantie zijn er hulpmiddelen meegegaan.. En oefenen we veel...
En nu deze vakantie.. Is er natuurlijk nog wel een buggy mee.. Maar verder niks....

Hij heeft weer een sprong gemaakt. Zeker met lopen. Maar zeker ook met zwemmen... We zijn zo trots. Tim kan zelf blijven drijven (wel met bandje) en "trappelt" zelf met zijn beentjes naar je toe... Kom maar op met die zwemles!! En heeft hij meer dan interesse om een geluiden puzzel te maken.. Wie had dat ooit gedacht. Om de laatste sprong thuis niet te vergeten. Dat Tim een soort van beeld kan lezen..
Laat de tekst zien van een kinderliedje.. (let op: Tekst!) en Tim neuriet het liedje...

Genoeg opgeschept over onze boys...

Nog 2 dagen en we zijn weer met het zonnetje thuis..
Ons volgende verslag..??!! We weten het nog niet helemaal zeker...
Maar dit jaar geen dolfijnentherapie in Curaçao.
We gaan waarschijnlijk ons huis een beetje Tim proef maken... Zodat er wat meer "rust" in huize van der Veeke komt.
En wie weet reizen we van de zomer af naar Servië. Om daar een therapie te volgen in een bekend revalidatie centrum.
Jullie horen weer van ons...
Bedankt voor het lezen weer van ons verslag..

Liefs , de Veekies xx

• 12 April 2013 - 06:44

Tante Jo:

Oh wat super om te lezen. En wat fijn dat jullie zo genieten. En dat het met de jongens ook lekker gaat.
    De foto's spreken boekdelen :-). En Tim aan het handvat van een.beker lopen. Wat gaaf.
    Nog heel veel plezier.
    Liefs xxx

• 12 April 2013 - 06:51

Maaike:

Dit hadden jullie zo nodig.heerlijk
    Fijne terug vlucht en ik hoop tot snel aan de kust van Nederland. X

• 12 April 2013 - 07:49

Miranda Bijsterbosch:

gdm fam.veeke
    watleuk weeer eens een verslag van jullie te lezen.
    maar zo te lezen gaat he tallemaal gelukkig weeer goed me tjullie en genieten jullielekekr van d evakantie'snou hie ook alles goed hoor.
    groetjes miranda

• 12 April 2013 - 07:54

Karine :

Het reisverslag.. De foto's... Wat mooi!!
    Zijn zo blij voor jullie dat jullie weer zijn opgeknapt,
    Dat Tim het zo geweldig doet!!
    Fijn dat jullie zo genoten hebben..
    Tot gauw... Liefs xxxx

• 12 April 2013 - 08:26

Heleen:

eindelijk goed bericht van jullie kant. geniet ervan en hopelijk tot snel!!!!
    groetjes Heleen

• 12 April 2013 - 08:28

Grote Beer:

Hallo,
    Wat zijn jullie heerlijk aan het genieten, de foto's spreken voor zich.
    Wat staat zijn nieuwe bril hem super zeg!
    Nog een paar hele fijne dagen en neem de zon maar mee naar Nederland.
    Groetjes van Marleen, Tiny, Jeannette en alle kinderen van de Grote Beer

• 12 April 2013 - 09:39

Ineke Blom:

Daar worden we vrolijk van.Als iemand dit nodig heeft zijn het deze KANJERS.En papa en mama helemaal.De foto zijn een en al vrolijkheid.Kijk naar de volgende uit Dikke kus XXX

• 12 April 2013 - 10:20

Oma Jeannette:

hallo lieverds, wat is dat weer heerlijk om te lezen en zien dat jullie weer zo lekker genieten en wat een lekkere boeffies zijn het om te zien hoe ze samen zo bezig zijn prachtig nu geniet nig maar even en kom met de zon terug dikke kussen voor jullie .

De Loddertjes:

Wat een goede berichten!
    Fijn om te horen dat jullie allemaal weer gezond zijn en lekker genieten na een zeer zware periode. Geniet er nog even van!!!!

• 12 April 2013 - 10:33

Frieda En Co.:

In één woord: GE-WEL-DIG! Tranen in mijn ogen wat doen de mannetjes het goed, zo heerlijk. Meer heeft een mens niet nodig.... we zijn blij voor jullie. Geniet nog lekker. XX van ons allemaal

• 12 April 2013 - 14:15

Opa Rien:

Jullie treffen het nog, deze week was het hier nog wisselvallig, vanaf zondag als jullie er weer zijn wordt het hier ook beter. maar eerst nog even twee dagen genieten en vakantie houden!!!!!! tot zondag vroeg op schiphol. Opa

• 12 April 2013 - 17:01

Tante Wendy En De Rest:

Hallo lieverds
    Wat fijn om te weten en te zien dat je jullie lekker genieten
    van jullie versnelde vakantieuitje.
    Veel knuffels en kusjes!!! Tante Wendy

• 12 April 2013 - 17:21

Fam. Lugthart:

Hallo vakantiegangers, xan had geen beter idee kunnen hebben!!! Xxx voor onze kanjers

• 13 April 2013 - 11:59

Bar En Quib:

Wat ziet het er weer heerlijk uit en wat een blije gezichten! Fijn om te zien en te lezen.
    En goeie bril! Tot snel! Dikke kus.

• 13 April 2013 - 19:20

Saskia En Trudie:

Wat een gezellige foto´s en super dat tim zonder rollator loopt. Geniet er nog maar even van groetjes en een dikke knuffel

• 13 April 2013 - 23:41

Wilma:

Wat een leuke foto's!! Fijn dat jullie zo genieten! Jullie hebben het verdiend! Dikke kus van mij, Wilma

• 14 April 2013 - 12:40

Daisy Remon Lyndsay:

Lieverds wat n leuke heerlijke fotoos! fijn dat t weer zo lekker was daar! xx van ons XX

• 16 April 2013 - 13:28

Kirsten:

Wat klinkt dat goed zeg! Super zoals Tim weer vooruit is gegaan en dat hij al zo'n stuk kan lopen.
    Brent houdt jullie ook wel bezig hoor ik. Genieten dat hij alles wil ontdekken.