Dat was het weer.... - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Tim Veeke - WaarBenJij.nu Dat was het weer.... - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Tim Veeke - WaarBenJij.nu

Dat was het weer....

Door: Patricia....

Blijf op de hoogte en volg Tim

20 Oktober 2012 | Curaçao, Curaçao

En dan zijn de 2 weken therapie weer voorbij...
Wat zijn ze weer snel gegaan..

Gister was een leuke dag. We mochten nogmaals bij het dok kijken..
Tim kreeg daar een heerlijke gezichts massage, en daar genoot hij zichtbaar van..
Job,Boet, marco en Maaike waren ook mee, om bij de therapie te kijken. Job en Boet mochten mee naar het dok, en heel speciaal... Ze mochten nog even op het dok... Zij kregen beide nog een kus v Li-Na. EN het was leuk om hen, met Tim daar bij het water te zien.. Zeker omdat ze zo leuk met onze kids omgaan... Brent bleef bij Marco en Maaike op de brug.. Ook die hadden het gezellig..
Tim deed het weer super goed qua concentratie!! Hij is daar zo onwijs in gegroeid!!

Gister was het nog hele warme dag... Vandaag een echte laatste therapie dag.. Die begon met een hoop regen.. Wel lekker voor de verkoeling..
Lekker een bakkie bij Cabana gedaan , en toen op naar de therapie..

Tim heeft binnen weer heel veel opdrachten uitgevoerd.. We kregen een goede laatste Tip mee. Als wij een hand voor Tim zijn mond houden, kan hij niks in zijn mond stoppen, en voert hij de opdrachten nog sneller en beter uit!! Die nemen we mee naar huis!!!
In het water en op het dok ging het ook weer super goed.. Weer een lekkere gezichtsmassage en hij hield Li-Na echt goed vast...
En toen toch echt gedag zeggen..
Eerst Li-NA en daarna vd meiden inclusief Ricarda...

We hebben nog een fijn evaluatie gesprek gehad met Merel... Ze vond het fijn om met Tim te werken...
En ook zij zag de onwijze vooruitgang in concentratie en opdrachten uitvoeren.. Maar zeker ook het brabbelen en het lopen!!
Het waren weer 2 intensieve weken, maar weer met mooie resultaten...

Nu nog een paar dagen genieten.. Dinsdag vliegen we weer naar Nederland....
Maar voor die tijd krijgen jullie nog een eindverslag!!
Fijn weekend allemaal!

• 20 Oktober 2012 - 07:14

Ineke:

Wat vliegen de dagen voorbij.En nu even genieten van de zon. Dinsdag naar huis daar staat de aan hanger weer klaar en met veel huiswerk erbij en mooie filmpjes en fotos Op naar je verjaardag.Dikke kus XXX

• 20 Oktober 2012 - 09:36

Lars , Thijn & Abby:

Wat vliegt het voorbij zeg, wel ontzettend leuk om jullie te volgen vanaf hier!!

Vandaag gaan wij voor 4 dagen naar Euro Disney, we zien jullie weer als wij en jullie terug zijn.
    Geniet nog van de laatste dagen en alvast een goede reis terug.

Liefs
    X

• 20 Oktober 2012 - 09:58

Johan En Jolanda:

Goh wat gaat de tijd snel. Maar wat super dat Tim weer grote sprongen heeft gemaakt.
    Nu nog even paar dagen genieten. Leuke foto's en video's weer zeg.
    En erg leuk om te zien dat Tim en Brent van die lieve vriendjes hebben.
    Have fun de laatste dagen !!! Liefs xxx

• 20 Oktober 2012 - 10:05

Marjon:

Lieve van der Veekjes,
    Wat is de tijd snel gegaan zeg! Bedankt voor de mooie verhalen, echt heerlijk om de dag te beginnen met jullie avonturen. Wat heb je het goed gedaan Tim! En wat is het fijn om jullie allemaal te zien stralen op de foto's. Nu nog even een paar dagen genieten van het mooie eiland en dan zit het er alweer op.
    Goede terugreis en tot volgende week!!

• 20 Oktober 2012 - 10:28

Opa Rinus:

Goede morgen allemaal !!!! daar, je doe de rest van jullie kennissen te kort om ze niet goede morgen te wensen, wat hebben jullie een fijne kennissen/vrienden club om jullie heen gebouwd daar, en wat gaan ze allemaal super om met Tim en Brent. het is echt prachtig om de foto's en de filmpjes te bekijken, we genieten onwijs mee, heel veel dank om dit voor ons hier deelgenoot te maken.
    De therapie mag dan nu voorbij zijn, het is nog geen dinsdag, geniet nog lekker van het mooie weer en de fijne contakten.
    En dan kan Ineke wel schrijven dat de aanhanger weer klaar staat, maar dat weet ik nog niet zo zeker hoor, ik zal wel kijken of ik zin heb!!!???
    Dag lieve schatten, tot woensdag vroeg (hollandse tijd) op schiphol, maar nogmaals geniet eerst nog de komende dagen. daaagggg dikke kussen voor alle vier van de g j dijk XXXX xxxx (O)pa Rinus

• 20 Oktober 2012 - 10:28

Opa Rinus:

• 20 Oktober 2012 - 10:33

Oma Jeannette En Opa Joh:

Hallo kids ja ja danr haast op voor jullie niet

• 20 Oktober 2012 - 10:38

Oma Jeannette En Opa Joh:

Hallo kids ja ja dan zit het er haast weer op maar het is weer fijn om te zien dat Tim weer veel heeft geleerden dat jullie ook er lekker van genieten, doedat nog maar een paar dagen en dan zien we jullie weer gauw.
    Kus aan jullie.

• 20 Oktober 2012 - 10:43

Esther:

Wat super om te lezen hoe het met jullie gaat in het heerlijke Curaçao! En wat heeft Tim weer sprongen gemaakt. Ongelofelijk hoe jullie kleine man dat toch steeds weer voor elkaar krijgt!! Super!! En nu nog eventjes lekker uitrusten! Geniet er nog van! x Esther (van de nagels, hihi)

• 20 Oktober 2012 - 10:58

Amanda:

Hola! Wat leuk om te horen dat het zo goed gaat met Tim. Heerlijk zeg! Ik vind dit echt zo knap van hem. Elke keer maar weer ze best doen! Knappe vent! Nou lieverds geniet lekker van jullie laatste dagen en we zien jullie gauw! dikke kus van ons.

• 20 Oktober 2012 - 14:29

Wendy En De Rest:

Hallo lieverds
    Jammer dat de therapie weer over is ,
    Tim had het echt naar zijn zin met Li-Na in het water,
    maar Tim heeft een hoop nieuwe dingen geleerd.
    Geniet nog lekker van de laatste warme dagjes met zijn viertjes.
    Daaaaaaaaaaaaaaaaaag!!!!!

• 20 Oktober 2012 - 14:29

Wendy En De Rest:

Hallo lieverds
    Jammer dat de therapie weer over is ,
    Tim had het echt naar zijn zin met Li-Na in het water,
    maar Tim heeft een hoop nieuwe dingen geleerd.
    Geniet nog lekker van de laatste warme dagjes met zijn viertjes.
    Daaaaaaaaaaaaaaaaaag!!!!!

Hallo Tim en hele familie,
    Wij hebben nu ook vakantie in de Grote Beer dus de laatste filmpjes en foto's gaan we met de kinderen na de vakantie kijken. Kan Tim ook weer meekijken. Ben benieuwd hoe hij dat dan vindt. Bedankt voor jullie mooie verhalen, filmpjes en foto's en nog heel veel plezier deze laatste dagen van jullie vakantie. Daarna een goede reis en tot volgende week op school. Groeten van alle Grote Beren.

• 21 Oktober 2012 - 09:06

Hendrik En Niels:

Hoi mooie bruine mensen , zooo mmm gaat ook snel moeten we jullie verhalen missen. Maar gelukkig zie ik jullie lekker vrijdag!!! Geniet daar nog even lekker de laatste dagen!! Dikke kus xxx

• 21 Oktober 2012 - 11:25

Fam. Lugthart:

Oh wat een verwennerij voor Tim een gezichtsmassage! Ach die heeft hij ook wel verdient na dat harde werken! Wat een leuke meiden, je ziet aan ze dat ze het heel leuk vinden om te doen......kan ook niet anders hè met zo'n leuke kerel! Wij gisteren naar Snowworld geweest, Skieen!! Robin heeft uurtje snowboard gestaan, ging supergoed! Tess doet handjes op de knieen maar die pizzapunt wil nog niet dus ze komt als een streep naar beneden, hahaha. Een heel verschil met dat mooie weer bij jullie, wat een schitterend uitzicht, zonsondergang, geniet er nog van deze dagen! Zie jullie vrijdag...... xxx Mark, Janine, Robin & Tess

• 22 Oktober 2012 - 18:28

Auk En Jan:

hallo allemaal
    bedank voor de leuke verhalen en de foto,s
    We wensen julie een goede terug reis,en zien jullie een zaterdag weer.

groetjes en kusjes auk en jan

• 23 Oktober 2012 - 11:35

Frieda, Gregor, Kristian En Lisenka:

Ooooh is het alweer bijna voorbij???!!! Wat jammer... tijd gaat altijd te snel als je leuke dingen doet. Gelukkig nog heeeeeeel even genieten van de warmte, neem maar wat mee hiernaar toe want het wordt kouder deze week brrrrrr. Wel weer hele goede resultaten geboekt door/met Tim, stoer manneke, daar kunnen jullie mooi weer mee verder! Zo te zien heeft ook Brent een lekkere sprong gemaakt! Enne.... zoals Xander al zei, dan is het ook wel weer mooi geweest en fijn om lekker in je eigen huis thuis te komen toch?

Op naar zondag, gezellige high tea :-)

Goede terugreis en tot snel, xx van ons allemaal

P.s.: de auto is terug haha ;-)