We zijn er weer!!!! - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Tim Veeke - WaarBenJij.nu We zijn er weer!!!! - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Tim Veeke - WaarBenJij.nu

We zijn er weer!!!!

Door: Patricia

Blijf op de hoogte en volg Tim

08 Oktober 2012 | Curaçao, Curaçao

Joehoe..!!! We zijn er weer....
Wat is het fijn om hier weer te zijn.

Vrijdag de laatste dingen gepakt en schoongemaakt.. En zowaar best op tijd klaar.. (O)pa stond zaterdag om 05.45 voor de deur met de boedelbak. 3 koffers, 1 tas , doos met rollator , 2 kinderwagens en wat handbagage . Complete volksverhuizing. Inchecken op Schiphol ging redelijk vlot, nog een bakkie en dan met wat voorkeurs behandeling het vliegtuig in. De reis is super goed gegaan. Tim en Brent beide voorbeeld kindjes. Geen kick, en allebei geslapen.. Op Curacao , wel even moeten wachten, kinderwagen naar de band ipv bij de uitgang. Maar ook dan met voorkeurs behandeling, door de douane en op naar de bus van het cdtc. Nog een kort ritje, en dan bij ons hotel.
Voor het eerst een appartement . Wat ziet het er mooi uit.. En wat luxe met al die faciliteiten.. Kindjes nog even op het balkon spelen. Papa naar de AH.. Jaja, die hebben ze hier ook.. Wel 2x op en neer.. (haha..) verkeerde pasje meegenomen...
Kindjes naar bed (23.30 Nederlandse tijd) kijken hoe de nacht gaat... Tim doorgeslapen tot 7.00!! Brent werd om 00.00 wakker.. Die was wel even v slag... Na een flesje en even kroelen doorgeslapen tot 5.45!! Dus ook super!

Vandaag al een heerlijke dag!! Al 2 therapie gezinnen gezien die er vorig jaar ook waren ( Tim v vorig jaar is er ook weer)
De eerste baantjes zijn weer een feit.. Lekker een bakkie aan het strand. Rondje gelopen . Er wordt hier veel verbouwd, wordt mooi.. En verder lekker aan het strand en zwembad.. Vanavond een snel happie bij Cabana. Kindjes op tijd slapen.

Morgen om 13.00 hebben we de eerste therapie sessie.. Helaas is niet Ricarda de therapeute v Tim, zoals voorgaande jaren. We hebben nu Merel. Zal vast ook heel leuk worden.
Jullie gaan het lezen!

Tot morgen!!

Liefs v ons 4tjes

• 08 Oktober 2012 - 05:44

Johan En Jolanda:

Goedemorgen, oh nee voor jullie natuurlijk niet :-).

Wat fijn dat de reis zo goed is gegaan. En nu lekker genieten van de heerlijke omgeving, zee, strand, kids, elkaar etc etc. Appartement ziet er echt schitterend uit. En morgen de 1e therapie dag.
    Aan de foto's te zien gaat het helemaal goed komen.

Have fun.
    Liefs van ons
    Xxx

• 08 Oktober 2012 - 07:29

Miranda Bijsterbosch:

goedemorgen
    wat is het toch leuk zo als je wakker wordt en je pc aan zet en een verslag van jullie te lezen.wat goed dat de reis goed is gegaan.nou lekker weeer genieten zo op vakantie.we gaan jullie weeer helemaal volgen hoor.nou op na de eeerste therapie voor vandaag.
    groetjes miranda

• 08 Oktober 2012 - 08:43

Ineke Blom V Ringelenstein:

ik geniet weer gezellig mee.Wat een verhuizing zeg maar de beloning is er .Geniet ik hou de verslagen in de gaten.<3<3<3

• 08 Oktober 2012 - 09:46

Marjon De Vries:

Heerlijk samen met Bram en een bakje koffie jullie verslag gelezen. Wat fijn dat de vlucht zo goed is verlopen! En die foto's......Het plezier straalt er nu al helemaal van af. Veel plezier straks met de therapie! Ik ben heel benieuwd met welke dolfijn hij gaat zwemmen.
    Liefs uit het koude en natte Ridderkerk.

• 08 Oktober 2012 - 10:13

Ton Janssen:

Goedemorgen allemaal,
    Wat leuk om jullie verslag te lezen. Fijn dat de reis zo goed gegaan is.
    Op naar de eerste therapiedag! Spannend! We wensen jullie veel plezier in het mooie Curacao.
    We zien uit naar jullie verslagen.
    Groetjes uit een bibberig Nederland van Ton, Manuela, Sanne en Katelijn.

• 08 Oktober 2012 - 16:08

Amanda:

Lieve buurtjes,
    Wat super dat de reis zo goed is gegaan! Geniet er lekker van! We houden de verslagen in de gaten! Dikke kus van ons!xx

• 08 Oktober 2012 - 18:34

Auk En Jan:

wat een leuke foto's hebben jullie gemaakt,
    en wat fijn dat de vlucht goed is verlopen.
    we kijken er naar uit naar de eerste therapiedag.
    groetjes jan en auk

• 08 Oktober 2012 - 20:23

Kirsten:

Zo, jullie vakantie is begonnen.
    Heerlijk hoor!
    Geniet ervan.

Liefs,

Kirsten

• 08 Oktober 2012 - 21:02

Job En Boet:

Hè lieverds. Wat een heerlijk gezicht al de foto's
    Nog even en dan zitten we bij jullie op het strand.
    Hebben we al een goede bal voor de middag wedstrijdjes.
    Tot donderdag. X

• 08 Oktober 2012 - 21:51

Quirien & Barbara:

Het is zover Curacao wordt weer onveilig gemaakt!
    Veel plezier met de dolfijnen!
    XXX

• 08 Oktober 2012 - 22:27

De Boontjes :

Lieve Veekies,
    Fijn dat de reis zo goed is gegaan! Heerlijk met 2 van die voorbeeldige kids!
    En na alle voorbereidingen en al het inpakken nu heerlijk genieten met zn 4tjes!
    Tis erg leuk om jullie verslagen te lezen!
    Heerlijk genieten daar en kus voor jullie!
    Liefs van de boontjes xxxx

• 09 Oktober 2012 - 00:04

Oma En Opa Van Der Veeke:

Wat ziet dat er weer heerlijk uit , wat gaan jullie weerlekker genieten , we kijken uit hoe het met Tim. en de dolfijnen weer zal gaan, tot nu toe zien we dat het er erg relaxed uitziet vooral die twee kleine bengels en ook de twee grote vele kussen en knuffels van ons

• 09 Oktober 2012 - 09:12

Tante Wendy En De Rest:

Hai,lieverds
    Gelukkig dat de vlucht goed verlopen is en dat Tim&Brent geen last hebben gehad
    en lekker geslapen hebben.
    Het ziet er weer heerlijk uit jullie met zijn viertjes in droomland.
    Heel veel plezier en geniet van alle nieuwe ontdekkingen van jullie ventjes.
    Knuffels en kusjes van ons

• 09 Oktober 2012 - 15:47

Grote Beer:

Hallo,
    We hebben al genoten van de 1e foto's en het reisverslag.
    Liefs van alle Grote Beren.

• 09 Oktober 2012 - 15:47

Grote Beer:

Hallo,
    We hebben al genoten van de 1e foto's en het reisverslag.
    Liefs van alle Grote Beren.

• 10 Oktober 2012 - 09:46

Daisy Remon Lyndsay:

Hoi lieverds, wat n leuke fotoos weer, wat fijn dat jullie daar weer lekker zijn!
    geniet maar tis hier toch wel n stukkie frisser, helaas geen bikini weer.... kan niet wachten op de dolfijnen fotoos! tot snel, dikke kusssss van onsss

• 14 Oktober 2012 - 12:15

Thijn:

Van Thijn mag Xander geen dolfijntjessnoep eten want dat is voor Tim en Brent!!!