een nieuw avontuur - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Tim Veeke - WaarBenJij.nu een nieuw avontuur - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Tim Veeke - WaarBenJij.nu

een nieuw avontuur

Door: patricia

Blijf op de hoogte en volg Tim

28 September 2012 | Nederland, Rotterdam

Hallo allemaal,

Daar zijn we weer... Met een nieuw avontuur van Tim , en zijn familie...

Het is bijna zover. We zijn aan het aftellen... Volgende week zaterdag om 9.50 zitten wij in het vliegtuig richting Curacao...
Tim gaat weer 2 weken genieten van de dolfijnentherapie. En wij natuurlijk ook.. Voor het eerst met z'n 4tjes!

De bikini's,zwembroeken en zonnebrand liggen klaar om ingepakt te worden.
Nu allemaal nog lekker verkouden.. Dus laat maar komen , dat lekkere zonnetje... We hebben er zin in.

Het gaat goed met onze mannetjes. Tim gaat lekker op beide scholen. Best wel wat veranderingen. Nieuwe klas,nieuwe kindjes en nieuwe juffen in Dordrecht. Maar Tim heeft het super naar zijn zin.

En op de Wingerd, wel nog bij juffrouw Wilma. Maar Barbara (vriendin v ons) is Tim zijn nieuwe begeleidster.. En ook dat is genieten voor ons allemaal!!

En verder ontwikkelt Tim in zijn eigen tempo lekker door.. Het lopen gaat steeds beter, net als het fietsen. Inmiddels kan hij zelf drinken. En de koeken weet hij ook op de tafel te vinden... (ondeugend) Net als de dvd speler. Die weet hij ook te vinden, om heel de dag muziek te luisteren..

En dan onze Brent, alweer 7,5 maand. Een heerlijk mannetje. Schuift achteruit de kamer rond. Weet de kastjes al te vinden.. En laat zich goed horen als er iets is.. En samen is het een lekker stel... Ze zoeken elkaar op... Ieder op zijn eigen manier. Genieten....

En met paps en mams, ook goed.. Lekker druk... Maar genieten v onze wondertjes!!

Vanaf volgende week houden wij jullie weer op de hoogte van onze belevenissen in Curacao...
Tot dan.. We kijken uit naar jullie reacties!!

(bijgevoegd 2 youtube filmpjes)

• 28 September 2012 - 15:12

Ineke:

Heel veel plezier kijk uit naar de verhalen
    Dikke kus XXX

• 28 September 2012 - 15:29

Sandra:

Haha, die Tim, groot gelijk hoor. Die koekjes bij papa en mama op tafel zijn ook zóóóóo lekker. Leuk om jullie straks weer te volgen. Een beetje zonneschijn tijdens de regenachtige dagen hier. xx

• 28 September 2012 - 15:30

Rob, Wiet En Sofie:

Da's een heerlijk vooruitzicht! We genieten met jullie mee!

• 28 September 2012 - 16:19

Grote Beer Van De Vlij:

leuk dat jullie de pagina al geopend hebben. Leuke foto's staan er al op.
    We gaan met alle grote beren vaak op jullie pagina kijken en meegenieten van wat jullie allemaal gaan doen.
    Veel plezier met de voorpret en de groeten van ons allemaal

• 28 September 2012 - 16:22

Karine :

Lieve Veekies,
    Wat fijn dat het goed gaat bij jullie! Het zijn prachtige foto's!
    Veel succes met inpakken van de koffers en straks
    Lekker genieten van jullie welverdiende vakantie! En Tim
    Veel plezier met de dolfijnen! We kijken uit naar jullie verslagen!
    Veel liefs, de boontjes xxxx

• 28 September 2012 - 18:03

Maaike:

Wat heerlijk. Ben blij dat wij jullie na4 dagen achterna vliegen.
    Dikke kus en een fijne vlucht

• 28 September 2012 - 19:44

Tante Jolanda En Ome Johan:

Ja, dan is het bijna weer zover. Lekker naar de dolfijnen en genieten van elkaar en van het mooie weer. Leuk om jullie weer te volgen.
    En wat een super leuke foto's. Zie jullie vd week nog wel,
    Veel liefs van ons xxx

• 28 September 2012 - 20:03

Marijke, Sosmies:

Hoop dat jullie een goede tijd tegemoet gaan. Succes met de laatste voorbereidingen.

• 28 September 2012 - 20:22

Miranda Bijsterbosch:

he hallo wat een leuk verslag weeer heerlijk om dat te lezen.met ons gaat ook alles goed nick zit inmiddels in groep 2 en vind he took erg leuk op school.is ook al druk me tletters bezig en kwartetten vnd die ook erg leuk.hij is afgelopen zaterdag nog me topa en oma snel meegeweest met de oude auto van ome rinus zo als nick dat zegt.nou ik verlang alweeer na die leue verslagen van jullie.ik zal zeker iedere dag kijken of er wat is van jullie.nou een hele fijne vakantie toegewenst en tot het volgende verslag.

groetjes miranda

• 28 September 2012 - 21:16

Fam. Lugthart:

Jaja laat ons maar lekker achter in de herfst! brrrrrrr
    Genieten jullie er maar lekker van met jullie mannetjes! xxx

• 28 September 2012 - 21:18

Pieter:

Hoi Tim,
    veel plezier met de dolfijnen, ik ben benieuwd wat je allemaal gaat beleven.. Ik wil ook heel graag. zal ik na jouw vakantie naar je toekomen, dan wil ik alle foto's zien.
    dag dag, groetjes van Pieter ( en Erik en Lisette natuurlijk)

• 29 September 2012 - 02:26

Wally:

Lieve Tim
    Dank voor het verhaal en de prachtige foto's.
    Ik wens jullie een hele bijzondere tijd toe met elkaar.
    Ga genieten van alle mooie momenten maar vooral van de tijd met elkaar.
    Ik wacht op je verslag.
    Heel veel liefs en een dikke knuffel voor jullie allemaal.
    Liefs, Wally

• 29 September 2012 - 11:37

Tineke:

Hoi hoi het ziet er weer goed voor jullie vier, lekker genieten, we gaan jullie volgen hoor, fijne vacantie van Adriaan en Tineke

• 30 September 2012 - 08:25

Hendrik:

Goedemorgen , zo Munck zin in jullie verhalen!!! Maar kom jullie eerst nog even knippen. Fijne zondag. Xx Hendrik

• 30 September 2012 - 10:09

Wilma:

Hallo allemaal,
    Heerlijk om naar uit te kijken! Ik wens jullie heel veel plezier en kijk uit naar de verslagen!
    Groetjes Wilma

• 01 Oktober 2012 - 11:09

Frieda:

Hoi lieve buurtjes, heeeeel veel plezier en geniet van het zonnetje, de dolfijnen en elkaar. Geven jullie Li-Na een kusje van ons en speciaal van Kristian natuurlijk. Ook de groetjes aan Ricarda, wij zullen een paar dagen goed zorgen voor haar mannetje haha. En mochten jullie Merel zien, een dikke knuf voor haar!!! We zien jullie vast nog wel deze week :-) . We kijken al weer uit naar de mooie verhalen en zijn helemaal niet jaloers hoor! XX van ons allemaal

• 03 Oktober 2012 - 10:37

Klas 1/2 D:

Hallo Allemaa,

Wij hebben net het filmpje bekeken en vonden het erg leuk.
    We hebben wel een paar vragen;
    Gaat Tim een kusje geven aan de dolfijnen?
    Gaat hij met de dolfijnen kroelen?
    Gaat de dolfijn weer door een hoepel springen?
    Gaat hij tellen met de dolfijnen?
    Gaat Tim elke dag zwemmen met de dolfijnen?
    Kan een dolfijn dansen?

Heel veel groetjes,
    alle kinderen van groep 1/2 D

• 03 Oktober 2012 - 18:19

Jan Janssen En Auk:

lieve mensen
    BEDANKT VOOR DE LEUKE KAART VAN DE KASTANJES.
    EN WE WENSENS JULLIE EEN HELE FIJNE VAKANTIE.
    EN KIJKEN ER NAAR UIT NAAR JULLIE BELEVENISSEN.
    'KUSJES AAN TIM EN BRENT.

GROETJES JAN EN AUK

• 05 Oktober 2012 - 20:21

Oma Jeannette En Opa John:

Wat een leuk vooraf verhaal, en er zullen nog meer leuke verhalen komen, zeker weten met vier van die kanjers, nu nog even en dan is het zover lekker naar de zon heel veel plezier en genieten dan doen wij dat ook lieverdjes Xander, Patricia, Tim en Brent kussen van ons.

• 05 Oktober 2012 - 20:21

Oma Jeannette En Opa John: