Thuis komen... - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Tim Veeke - WaarBenJij.nu Thuis komen... - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Tim Veeke - WaarBenJij.nu

Thuis komen...

Door: Patricia

Blijf op de hoogte en volg Tim

13 Oktober 2015 | Curaçao, Curaçao

Hallo allemaal,

Voor de nieuwe lezers onder ons... We zijn voor de 5e keer afgereisd naar Curacao voor dolfijnentherapie voor Tim..
En ik kan jullie nu al zeggen... Het is weer genieten.

Woe ochtend vertrekken we voor dag en dauw naar Schiphol. Met nog een zieke Brent.. Maar die heeft er ook ongelofelijk veel zin in..
De mannen doen het top! Helaas wordt ook Tim aan boord ziek. En met 2 koorts mannetjes komen we aan op Curacao..
Maar dat mag de pret niet drukken. Als we het appartement in lopen is er bij beide mannen herkenning. Blij dat we er weer zijn.

Papa naar de appie Heyn. Om de koelkast en kasten te vullen.
Effe volhouden en dan lekker slapen.
Het is hier 6 uur vroeger.

Onze vrienden uit Bergen komen 's avonds ook aan.
Donderdag is een dagje bij het appartement en zwemmen in de zee. Tim is nog behoorlijk koortsig.
Vrijdag dan naar het dolfijnen centrum.. En daar wacht ons een aangename verrassing. Ricarda de therapeute van voorgaande jaren zou er niet zijn, ivm cursus. Maar ook zij wilde graag met Tim werken... En joepie ! Ze is er de komende 2 weken , plus een ergotherapeute in opleiding. Dus 2 therapeuten , en dolfijn chabelita.

Zaterdag knapt Tim gelukkig weer wat op , en Brent huppelt ook weer rond.. Op naar Willemstad om een lekker appeltaartje te eten. Boet gaat gezellig met ons mee.
Het is een feestdag hier op Curacao
Helaas is de pontjes brug voor reparatie uit het water gehaald. Maar boft Brent even, we mogen over varen..

Zondag nog een lekkere relax dag. Om vandaag om 10.30 (bij jullie 16.30) an de 1e therapie te beginnen.

Na een warm welkom , en een gesprek. Gaat Tim aan de slag.
Je ziet duidelijk herkenning bij Tim. En hij heeft echt zin om naar Chabelita te gaan. Ook die lijkt Tim te herkennen . Ze blijft kroelen , kusjes geven en veel zingen voor Tim
Tim doet het super in het water. Houdt zijn hoofd zo goed rechtop. Waar hij vorig jaar nog liters water tot zich nam. Nu nauwelijks.
En er wordt veel gekletst in het water..

Ricarda is na afloop erg enthousiast. Wat is Tim vooruit gegaan... In motoriek, concentratie en cognitie. En zo bij ons...

We gaan voor communicatie de komende weken in combi met de motoriek , om Tim zelfstandig van de grond te laten gaan staan. Dat wordt in Nederland ook geoefend.
Maar bovenal.. Veel plezier!!

En Brent.... Die kan niet wachten.. Die wil ook heel graag zwemmen met de dolfijnen .
Maar vermaakt zich prima . En mag als hij wil met het broertjes/zusjes programma mee doen.

Tot zover het eerste verslag vanaf een zonnig curaçao..

(hopelijk wordt het niet saai, zo voor de 5ex)

Liefs, de Veekies

Ps: Tim wordt 17 nov aan zijn heup geopereerd , dan gaan de plaat en schroeven eruit. Tijdens die narcose zullen ook alle hoektanden eruit gehaald worden om zo iets meer ruimte te krijgen in zijn mond..

• 13 Oktober 2015 - 05:55

Jo:

Dit verveelt nooit hoor :-) :-). Dit is erg leuk wakker worden.
    Wat super zeg dat Tim al zo'n goede 1e dag heeft gehad. Heel veel succes de aankomende dagen en vooral heeeeeeeel veeeeeel plezier.
    Dikke kus

• 13 Oktober 2015 - 07:19

Corina Smits:

Wat een mooie foto's. Heel veel succes en vooral ook veel plezier. Geniet er van.
    Groet Corina Smits (Fysio)

• 13 Oktober 2015 - 07:46

Angeline:

Wat een super leuk begin. Fijn dat het opstaan lukt..... geniet ervan groeten Angeline

• 13 Oktober 2015 - 08:28

Ineke:

Wat een heerlijk verslag En mooie foto Kijk uit naar het volgende verslag Toi Tim

• 13 Oktober 2015 - 09:37

Quib,Bar En Niek :

Wat heerlijk om te lezen! We genieten weer mee vanuit Nederland! Dikke kus!

• 13 Oktober 2015 - 09:43

Richard & Lydia:

Wat fijn om te lezen dat alles weer goed bevalt. Mooi dat de jongens het herkennen en dus weten wat er komen gaat.
    Heel veel plezier en geniet er lekker van!!!!

Dikke kus van de Loddertjes.

• 13 Oktober 2015 - 14:16

Hendrik En Niels:

Hoi lieve schatten. Weer leuk om te lezen!! Gelukkig komen wij snel jullie kant op om het met onze eigen ogen te zien!! Vandaag dag 2 ben benieuwd weer hoe het gaat!! Heerlijk genieten en succes. Kus ons

• 13 Oktober 2015 - 14:48

Frieda & Co:

Hoi buurtjes, niet jaloers niet jaloers niet jaloers ;-) wat ziet het er weer heerlijk uit en neeeeej dat verveelt nooit! Fijn dat de jongens opknappen (en opa ook!). Tjonge het kan ook nooit eens normaal gaan hey.... Succes weer en op naar het volgende verhaal. Groetjes (ook aan Matthias en is Merel al bevallen??) van ons hier in het koude NL brrrr

• 13 Oktober 2015 - 18:08

Auk En Jan:

wat een genot,om zo verslag mee te mogen maken
    fijn dat het met Tim zo goed gaat,en dat Bent het ook zo naar zijn zin heeft
    geniet er met volle teugen daar van,we kijken uit naar jullie
    volgende verslag
    xxx jan en auk

• 13 Oktober 2015 - 18:21

Marjon:

Wat leuk om weer te lezen. En dit verveeld inderdaad nooit. Heel veel plezier en zet hem op Tim! En een kusje/likje van Bram aan Chabelita

• 13 Oktober 2015 - 20:06

Jeannette:

Wat een heerlijk verhaal is dit weer om te lezen,en weer zo'n gave film van Tim en Brent hoe hij naar zijn broer staat te kijken wat hij allemaal doet met de dolfijn,is weer genieten om dit te zien en te lezen.kussen van (o)pa en (o)ma van der veeke.

• 13 Oktober 2015 - 20:31

Karine :

Wat hebben jullie het weer heerlijk daar!en wat geweldig dat Tim het zo goed doet!kanjer toch! Geniet van deze heerlijke vakantie en super therapie!liefs xxx

• 13 Oktober 2015 - 21:39

Sandra:

Wat een kadootje is dit toch iedere keer weer. Jullie genieten met volle teugen, heerlijk. En fijn dat de boys weer zijn opgeknapt. Veel plezier P&S

• 13 Oktober 2015 - 21:42

Bianca:

Hallo lieve familie!
    Wat ontzettend leuk om jullie reisverslag en de mooie foto's te mogen zien!!
    Toevallig had ik het laatst nog over jullie met Marianne (fysio).
    Tim...wat ben je al groot!! Heel veel succes en plezier tijdens de therapie.

Geniet van jullie mooie jongens!
    Liefs, Bianca Maasstadziekenhuis, neonatologie

• 14 Oktober 2015 - 00:58

Opa Vragwage:

Met het zonnetje zijn de jongens weer gauw bij de mensen, dank voor de mooie foto's. wij vandaag terug van 10 heerlijke dagen Beieren. nu is het jullie beurt om te genieten. XXXX

• 14 Oktober 2015 - 09:46

Paul:

Weer heerlijk om te lezen. En gelukkig wordt de sex niet saai! Of staat er nou voor de 5e keer??

• 14 Oktober 2015 - 17:18

Ilse Van Leeuwen:

Mooi om weer mee te lezen met jullie! Tante Jo houdt ons altijd wel op de hoogte maar hierdoor krijg je er meer voorstelling van. Fijn dat de jongens weer beter zijn. Geniet nog maar lekker daar!
    Groetjes
    Ilse

• 15 Oktober 2015 - 13:28

Quirien:

Het is weer ff doorbijten voor jullie zo te zien...geniet ervan!

Trouwens ook wel leuk om te zien dat er blijkbaar toch een hoedje bestaat, die wel
    op Xander z'n hoofd past...