Voorbereiding - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Tim Veeke - WaarBenJij.nu Voorbereiding - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Tim Veeke - WaarBenJij.nu

Voorbereiding

Door: Patricia van der Veeke

Blijf op de hoogte en volg Tim

04 Oktober 2015 | Curaçao, Curaçao

Hallo allemaal,

Daar zijn we weer... Ja inmiddels alweer een jaar geleden.

En nu aan het aftellen . Nog maar 3 nachtjes en dan vertrekken we weer naar het warme Curacao!

Gelukkig gaat het sinds gister iets beter met de vader van Xan, die is vorige week met spoed opgenomen, en die ligt voorlopig ook nog wel even in het ziekenenhuis met een peptokok bacterie..
Nu we weten wat het is, en de waardes beter worden geeft het ons weer iets meer rust.

Zon, zee , strand , dolfijnen en lieve vriendjes ...
Want ook Marco, Maaike, Boet en Job zijn er weer..
En... Mijn lieve vriendje Hendrik komt samen met Niels in de laatste week!!
Dus het wordt weer een feestje!!

Maandag 12 oktober start Tim met de therapie.. Wat zal het ons mannetje weer gaan brengen!!
Het gaat sinds de heupoperatie vorig jaar super goed met 'm..
Hij ontwikkelt op alle fronten..
Hij loopt lekker rond, klimt, fietst, gaat de trap op..
En ook communiceert hij nu met een app op de iPad.. Hij kan ons goed duidelijk maken wat hij wil..
En ook de zindelijkheids training gaat steeds beter..
En ja... Vrijdag heeft hij 2 meter los gefietst op een 2 wieler!!
Hij gaat zijn broertje Brent achter na.. Die fiets ook sinds een weekje los ..

We houden jullie de komende weken weer op de hoogte van onze belevenissen..

Fijne zondag!!

Liefs , de Veekies
(Laat me even weten als je deze mail niet meer wilt ontvangen)

• 04 Oktober 2015 - 13:03

Karine:

Lieve Veekies,

Gelukkig goede berichten van Xan zn paps!
    En wat heerlijk om weer naar de zon,zee en dolfijnen te gaan! Wat geweldig toch hoe Tim zich in de jaren heeft ontwikkeld!
    Succes met inpakken zo de laatste dagen en dan heerlijk genieten! En wat leuk om ook nog met vrienden daar te zijn!
    Liefs, de Boontjes

• 04 Oktober 2015 - 15:09

Jan:

fijn dat het met je vader beter gaat,we kijken er naar uit naar jullie verslagen
    geniet er van groetjes

• 04 Oktober 2015 - 15:27

Angeline:

wat knap dat hij los heeft gefietst wauw.... veel plezier groeten angeline

• 04 Oktober 2015 - 19:29

Fam. Lugthart:

Hi moppies,
    Fijn dat het met Xan zn vader weer beter gaat!!! Kunnen jullie toch heerlijk gaan genieten.
    Wat een heerlijk vooruitzicht!! De jongens kijken er vast al naar uit om hun vriendjes daar weer te zien!
    Het is zo'n doorzetter, bang dat we waren voor zn ontwikkeling na de operatie, is nergens voor nodig geweest, gelukkig maar!! Heel veel plezier met elkaar, tuurlijk ook dikke kussen van ons!
    Zie jullie snel weer! XXX

• 05 Oktober 2015 - 10:48

M Baartmans:

Heel veel plezier geniet er van
    groet Martin

• 10 Oktober 2015 - 16:55

Auk En Jan:

TIm veel succes een maandag,
    We kijken uit naar jullie verslagen
    En geniet met volle teugen,van jullie
    vakantie. XXX
    Auk en jan