Een lach en een traan.... - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Tim Veeke - WaarBenJij.nu Een lach en een traan.... - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Tim Veeke - WaarBenJij.nu

Een lach en een traan....

Door: Patricia

Blijf op de hoogte en volg Tim

12 Oktober 2014 | Curaçao, Curaçao

Daar zitten we weer... Heerlijk na een dagje Jantiel baai, op ons Balkonnetje met een lekker stukje vis... Uitzicht op zee, 30 graden... Nagenietend van een mooie week therapie.... En heerlijke uurtjes op het strand...

Wat hebben we het fijn hier.. De mannetjes doen het top.
Voor Brent is van de week de dokter wel even geweest. Die bleef erg hoesten en kreeg koorts. Die heeft wat medicatie gekregen voor Bronchtis. En die is nu weer helemaal het mannetje.
Zeker nadat hij vrijdag nog bij Tim op het Dok mocht. Chabelita nog een lekker kusje geven. Wat was hij trots en blij om dit samen met zijn broer te doen.. Helaas kunnen we geen filmpjes plaatsen.. Maar mama kon het niet droog houden. Wat een rijkdom om je mannetjes zo samen te zien . En Tim die het weer zo super heeft gedaan....

Gegroeid op allerlei fronten... De kleuren groen,blauw, geel ,oranje heeft ie zich eigen gemaakt.
De woorden zwemmen , omkleden , dochen, wc , werken... zal hij niet meer vergeten. Alle dagen zette hij ze zelf in de juiste volgorde en na het horen van de woorden , pakt hij het juiste kaartje.
EN ja... heel langzaamaan begint Tim woordjes na te zeggen.. Dat deed hij al thuis.. Maar in het water en op het dok , liet Tim zich goed horen ..
Wauw, en ook heeft hij hier meerdere malen Rie gezegd (Drie) en met de R erbij, dus niet alleen keelklanken..

En zijn zelfvertrouwen is enorm toegnomen.. De laatste 3 dagen heeft hij meerdere malen ALLEEN met Chabelita gezwommen . (Ricarda was wel in de buurt)

En zo snel reageren op opdrachten, zo goed weten wat er van 'm wordt verwacht..
Maar boven al was hij zo enorm aan het genieten....
Chabelita en zeker ook Ricarda heeft hij in zijn hart gesloten..
Tim heeft zoveel geknuffeld. Chabelita vond het heel fijn , en was erg kroelerig met Tim.

We kijken terug op weer een hele fijne periode...

Verder...
Onze lieve Omi, blijft zorgelijk maar is nog stabiel.
En van de week hebben wij te horen gekregen dat de operatie van Tim is uitgesteld.. Wanneer? Dat is nog een vraagteken.

Nu gaan we nog genieten van een paar dagen zon, zee en strand..
Bedankt weer voor alle fijne en leuke reacties.
Jullie horen weer van ons.
Liefs en knuffels van de Veekies xxxx

• 12 Oktober 2014 - 07:43

Jo En Jo:

Oh wat een super leuk verslag weer. En nog leuker om te lezen dat Tim van die grote sprongen heeft gemaakt. Het blijft zo bijzonder wat de therapie in combinatie met de dolfijnen teweeg brengt. Fijn dat Brent weer opgeknapt is.
    Nu nog even paar dagen met elkaar genieten. Heel veel liefs van ons.

• 12 Oktober 2014 - 08:09

Rich & Lyd:

Dag lieve lieverds,
    Wat een bijzonder en ontroerend verhaal weer, met mooie en leuke foto's. Zo fijn om te lezen dat de mannetjes het goed doen, en dan kun je als ouders alleen maar supertrots zijn op je mannetjes..... Mooi hoor!

Balen dat de operatie is uitgesteld, en hopelijk zal er snel nieuwe datum bekend zijn.
    Denken aan jullie en aan Omi.

Veel liefs,
    De Loddertjes

• 12 Oktober 2014 - 08:25

Corinne, Remco En Thijs:

Hallo alle 4,

we hebben weer genoten van jullie prachtige verslagen. Super alle vooruitgangen zo mee te maken als ouders. Uiteraard heel veel sterkte met omi en geniet nog even heerlijk van de laatste dagen!

Groetjes Corinne, Remco en Thijs

• 12 Oktober 2014 - 08:41

Mark, Janine, Robin & Tess:

Hi,
    Oh wat zal dat mooie film zijn!!! Heerlijk om te lezen dat Tim nog verder kan ontwikkelen, zoooo trots!!!
    Geniet nog maar ff lekker van het mooie weer en elkaar!
    Tot snel!!
    xxx van ons

• 12 Oktober 2014 - 09:31

Daisy Remon Lyndsay Daan:

Wat fijn te zien en te lezen dat het weer zo heerlijk is en zoveel vooruitgang! Blijft allemaal heel bijzonder! En wat fijn dat het allemaal kan en mag! Trots op de kanjers! Nu lekker nog paar dagen genieten met elkaar! Heel veel liefs van ons xxxxxxxx

• 12 Oktober 2014 - 10:06

Ineke:

Opnieuw mijn make up erop doen Doorgelopen van de tranen .Wat een mooie weken hebben jullie gehad En dan de vooruitgang van Tim .Dikke knuffel voor allemaal
    Heb weer genoten van de berichten

• 12 Oktober 2014 - 10:42

Auk En Jan:

Wat fijn dat alles goed gaat,en wat zullen jullie trots zijn
    op Tim,en fijn dat Brent ook weer opgeknapt is
    En wat een leuke foto,s
    en wat weer een mooi veslag,
    Geniet nog van de dagen,
    xxxx
    Auk

• 12 Oktober 2014 - 12:45

Angeline:

Wat een enorme kanjer zeg. Vooral dat praten. Wat heerlijk. Jullie voorspelling komt helemaal uit. Wat spannend dat de operatie is uitgesteld. Afwachten maar......

Tot snel en geniet nog heel even. Bedankt voor de leuke verslagen erg meegenoten

groeten angeline

• 12 Oktober 2014 - 13:51

(O)pa:

Dank je lieve dochter voor je mooie verslag, ik moest net als Ineke opnieuw make up opdoen, prachtig zo te kunnen communiceren , en wat een prachtige foto's. zo te zien gaan jullie met je bruine kleurtjes hier de blits uithangen, Leuk hoor. en natuurlijk waren Jo en Jo weer de eersten die reageerden, volgens mij zitten die iedere nacht te wachten op jullie berichten, onwijs leuk te beleven hoe zij met jullie meeleven.
    Corine en ik hebben ook een hele fijne week gehad, met veel vermaak en natuurlijk ouwe auto's. genieten jullie nog heerlijk de komende dagen , en hoor wel hoe laat ik jullie op kan halen, daaaagg xxxx Opa

• 12 Oktober 2014 - 16:19

Saskia, Trudie & Gerrit:

Na hard werken moet je goed genieten, dus geniet van en met elkaar. Doe Chabelita de groeten van ons. Naast de Veekies is Chabelita ook een kanjer.

• 12 Oktober 2014 - 17:59

Vincent En Linda :

Wat een mooie verhalen en mooie resultaten zijn er behaald! Geniet nog even door met z'n viertjes!
    Muzikale groet, Vincent en Linda

• 12 Oktober 2014 - 18:44

Karine :

Lieve Veekies,

Wat een fantastisch reisverslag, zoveel positiviteit! Moet genieten zijn... Geniet van de laatste dagen... Liefs xxx de Boontjes

• 12 Oktober 2014 - 20:54

Kirsten:

Wat fantastisch dat Tim weer zoveel geleerd heeft!
    Geniet lekker van jullie laatste dagen.

Liefs,

Kirsten

• 12 Oktober 2014 - 22:30

Oma Jeannette En Opa John:

Hallo daar,wat was dat weer een heel leuk verslag om te lezen wat jullie allemaal meemaken met die kanjer,hij blijft ons verbazen,en dan die leuke foto's daar genieten we ook weer enorm van prachtig ,nog fijn een paar daagjes genieren met elkaar en kus en knuf fel van ons.

• 13 Oktober 2014 - 13:18

Esther:

Wat leuk om jullie verhalen te lezen! En wat een ontzettend leuke foto's! Dat jullie genieten is op de foto's goed te zien. Heerlijk hoor.